عیدتون مبارک !
نوشته شده توسط : عسل

ببخشید که خیلی بد شد !!!

 

نتونستم نوشته رو کامل توی صفحه جا بدم !!!

راستی !

تغییراتم چطوره ؟

قالیب و امکانات تازه خوبن ؟

یا عوضشون کنم ؟

حتما بگین !!!

دوباره هم میگم !!!

عیدتون مبارک

 




:: بازدید از این مطلب : 875
|
امتیاز مطلب : 108
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
تاریخ انتشار : 1 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
sania در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
مطلب طلای سفیدت معرکه بود اما نشد اون جا نظر بدم(Eror میده) سر فرصت ایشالله میام به مطالب دیگتم نظر می دم!

/weblog/file/img/m.jpg
mojtaba در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
سلام
اولا ممنون از لينكتون
دوما وبلاگو با اسم "تفريح كده" لينك كنيد نه با اسم "مجتبي"
سوما! كدوم ترفندها؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!1

/weblog/file/img/m.jpg
amirreza در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
عسل خانمی با اسمی بلینکمت؟؟منو با اسم امیررضا بلینک!

/weblog/file/img/m.jpg
mahtab در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
حتما.لینکت کردم.از روح الله من خوشت آمد؟

/weblog/file/img/m.jpg
mahtab در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
سلام .من هم یک شعر در وبلاگم گذاشتم.از طرفداران روح الله کمانی هستم.اگر خواستی می توانی بیایی و عکس هایش را ببینی.

/weblog/file/img/m.jpg
zainab در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
سلام به عسل عزیزم، حال و احوالت چطوره؟ ممنون از این که به سرزمین من قدم گذاشتی، خب حالا که با تبادل لینک موافقی منو با اسم همسفر پرواز من لینک کن. و البته بگو با چه اسمی دوسته خوبمو لینک کنم. منتظرتم

/weblog/file/img/m.jpg
sarina در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
بهترين و شيک ترين هديه براي دوستان شما = عطر محرک 212 زنانه (مخصوص آقايون)

جديدترين و زيباترين سريالهاي ماهواره اي و شبکه خانگي

1. سريال فوق العاده ديدني و کمدي قهوه تلخ - Bitter Coffee به کارگرداني مهران مديري
2. سريال جديد و فوق العاده ديدني قلب يخي - Icy heart محصول 1389
3.سريال فوق العاده ديدني و اکشن Nikita - نـيـکـيـتـا با زيرنويس فارسي
4.ارسال اس ام اس رايگان روزانه 6 بدوو ثبت نام کن
5.دانلود جديدترين و داغ ترين موزيک هاي رپ ايراني و خارجي

http://www.bia2b.com/ لينکدوني
http://www.bia2t.com افزايش رتبه در الکسا
http://www.bia2r.com بزرگترين لينکدوني ايران


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: